Grupp

TERE TULEMAST DANONE’I

Ettevõte on läbinud pika tee alates esimese Danone’i jogurti loomisest 1919. aastal. Tänu meie kvaliteetsetele koostisosadele ja pühendunud meeskondadele on meie tooted nüüd osa inimeste igapäevaelust üle kogu maailma. Me oleme uhked, et saame olla kohal miljonites kodudes, alustades veevajaduse katmisest kuni mõnusate hetkede ja eritoitudeni.

Meist

Esimene Danone’i toode oli apteekides müüdav jogurt, mis toetas seedimist. 100 aastat hiljem on meie missioon toetada tervist toidu kaudu tähtsam kui kunagi varem. Keskendume kolmele peamisele liinile: Piima- ja taimepõhised tooted, veed ja eritoidud ning investeerime suurel määral toitumis- ja vedelikuuuringutesse.

Uuenev Danone

Danone on eriline ettevõte, millel on ainulaadne pärand ja kultuur, kus eesmärk ja tulemuslikkus käivad käsikäes.

aastal käivitasid Danone’i tegevjuht Antoine de Saint-Affrique ja täitevkomitee strateegia “Renew Danone”, et edendada tulemuslikkust ja kasvu ning pakkuda järjepidevalt väärtust kõigile.

Partnerlused: Danone kohapeal

Meie meeskonnad teevad koostööd paljude erinevate partneritega, sealhulgas tervishoiutöötajate, põllumajandustootjate, tarnijate ja poliitiliste liidritega. Me investeerime ka mitmesse riskifondi, et toetada kohalikke algatusi ja edendada jätkusuutlikke ettevõtteid. Uurige, kuidas me töötame koos valdkonna partneritega, et töötada koos välja tõhusaid ja jätkusuutlikke lahendusi.

Rohkem infot Danone kohta

Brands

Discover Danone’s key brands focused on three business lines: dairy and plant-based products, waters, and specialized nutrition.

Sustainability

An overview of our actions to support the communities in which we’re present, preserve our environment, and drive our mission for health through food – sustainably.