Jätkusuutlikkus
ELLU VIIA MEIE TERVISEMISSIOON JÄTKUSUUTLIKKUSE JA SOTSIAALSE MÕJU KAUDU
Osana Danone strateegia uuenduse strateegiast kujundasime 2023, aastal meie jätkusuutlikkuse tegevuskava ümber Danone’i mõju teekonnaks (Danone Impact Journey). See tegevuskava, misleon aluseks on meie kui “Société à Mission” ja kasvava B Corp. kohustused, on koondunud ümber kolme samba: tervis, loodus ja inimesed & kogukonnad.
Meie kollektiivne kohustus on täita oma missiooni, et tuua toidu kaudu tervist võimalikult paljudele inimestele ja samal ajal edendada positiivset mõju. Usume, et jätkusuutlikkuse juurutamisega kogu meie äritegevuses saame muutuda vastupidavamaks ja konkurentsivõimelisemaks.
Danone’i mõju teekond
Danone’il on iga Danone’i mõju teekonna samba jaoks prioriteetide kogum, mis on teisendatud keskmise pikkusega ja pikaajalisteks eesmärkideks, keskendudes valdkondadele, kus me võime saavutada kõige suuremat mõju ja jagatud väärtust. Kolm sammast –
tervis, loodus ja inimesed & kogukonnad – on omavahel seotud ja integreeritud kogu ettevõttes.
Meie missioon ja B Corp teekond
Danone’i eesmärk on tuua toidu kaudu tervist võimalikult paljudele inimestele, mis on sätestatud meie juriidilises staatuses “Société à Mission”. Alates 2015. aastast oleme alustanud ka B Corp-i teekonda, mille eesmärk on saada 2025. aastaks suurimaks täielikult sertifitseeritud rahvusvaheliseks ettevõtteks.
Tarbijate ja patsientide tervise edendamine toidu kaudu
Tervis
Tervis on meie Põhjatäht ja meie ainulaadse portfelli alus. Meie eesmärk on juhtida oma missiooni tuua toidu kaudu tervist võimalikult paljudele inimestele, tuginedes aastakümnete pikkustele teadusuuringutele ja kogemustele.
Püüame anda tarbijatele ja patsientidele võimaluse toetada oma tervist nelja peamise valdkonna kaudu: maitsvamate ja tervislikumate toitude ja jookide väljatöötamine, tervislikumate valikute edendamine, tervislikuma eluviisi tagamiseks vajaliku toidu ja joogi pakkumine ning investeerimine teadusesse ja teadusuuringutesse.
Sellel Danone’i mõjuprogrammi sambal on selged eesmärgid aastaks 2025, mis põhinevad tervise- ja toitumise raamistikul.
Looduse säilitamine ja taastamine
Loodus
Meie tervis on tihedalt seotud sellega, kust meie toit pärineb ja kuidas seda kasvatatakse. Danone’i eesmärk on muuta toit lahenduseks, mis säilitab ja taastab loodust.
Keskendume oma loodussamba kaudu viiele põhivaldkonnale, alustades oma äritegevuse süsinikdioksiidi heite vähendamisest ja metaani heitkoguste vähendamisest, toetades samal ajal põllumajandustootjaid taastuvale põllumajandusele üleminekul. Oma tootmiskohtade ümberkujundamisega plaanime vähendada oma veejalajälge ja jätkame oma olulist tööd valgalade kaitsmisel.
Samuti kujundame ümber oma pakendeid, et muuta need ringlevateks ja väiksema süsinikdioksiidiheitega ning vähendada jäätmeid kogu meie väärtusahelas.
Aidata inimestel ja kogukondadel areneda
Inimesed & Kogukonnad
Meil on tugev sotsiaalse mõju pärand, mis ulatub Antoine Riboudi poolt 1972. aastal käivitatud Dual Projecti algusesse. See pärand on Danone’is kujundanud ainulaadse kultuuri, kus eesmärk on sügavalt juurdunud meie äritegevusse.
Osana meie uuendatud sotsiaalse mõju ambitsioonidest on meie eesmärk võimaldada igal Danoneril olla hea jõud oma B Corp teekonna kaudu, väärtustades mitmekesisust ning edendades võrdsust ja kaasatust ettevõttes. Lisaks toetame oma Danonereid täiendkoolitusega, et aidata neil valmistuda tuleviku väljakutseteks. See lähenemisviis laieneb inimõiguste ja inimväärikuse kaitsmisele kogu meie väärtusahela igas osas.
Meie mõju maksimeerimine koos meie partnerite ökosüsteemiga
Partnerlused
Selleks, et aidata meil saavutada oma eesmärke Danone’i mõjupoliitika kolme samba raames, kasutame oma mõjuplatvormide ökosüsteemi: Danone’i kogukonnad, Danone’i ökosüsteem ja elatusfondid.
Meie eesmärk on suurendada oma jõupingutusi globaalsel tasandil, tehes koostööd valitsusväliste organisatsioonide ja organisatsioonidega, nagu B Lab, Ellen MacArthuri fond ja Ramsari märgalade konventsioon.
Samuti teeme koostööd mitmeid sidusrühmi hõlmavate võrgustikega, nagu näiteks tarbekaupade foorum ja One Planet Business for Biodiversity, tehes koostööd algatuste laiendamiseks.
Koos aitavad need partnerlused tagada keskendumist õigetele küsimustele ja suunata oma ressursse tõhusalt, et saavutada positiivseid muutusi.